Retour- en restitutiebeleid

We hebben dit beleid opgesteld om ervoor te zorgen dat u volledig op de hoogte bent van onze restitutie- en retourmethoden en -procedures. Dit beleid is van toepassing op (NEDERLAND EN BELGIË) land.


14 DAGEN RETOURBELEID

Als je een artikel wilt retourneren en een terugbetaling wilt, laat het ons dan binnen 14 dagen na levering weten via e-mail naar support@vorr.nl. Als je een defect product hebt gevonden, stuur ons dan een foto van een beschadigd product. Wij sturen dan de koerier om het artikel voor je op te halen. Wij dragen de totale kosten van de zaak. We sturen je zonder extra kosten een nieuw artikel en als je het artikel niet meer nodig hebt, storten we het volledige orderbedrag terug op de kaart die je tijdens het winkelen hebt gebruikt. Als je een verkeerd product hebt besteld en je wilt ruilen, dan zijn de verzendkosten voor retourzending voor jouw rekening.



Retour- en terugbetalingsvoorwaarden:

Retouradres

De retouradres ontvangt u via de email.

Het product mag niet worden gebruikt. Zodra wij het product hebben ontvangen, storten wij het orderbedrag terug. op de kaart die je hebt gebruikt toen je de aankoop deed.

RETOURPROCES
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via support@vorr.nl. Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u een retourlabel, evenals instructies over hoe en waarheen te sturen Jouw pakket. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

BESCHADIGDE EN VERKEERDE PRODUCTEN OF PROBLEMEN
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen evalueren en het recht kunnen zetten.

Om uw product te retourneren, dient u contact op te nemen met onze mail.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.


UITWISSELINGEN
We ruilen alleen producten die beschadigd, verkeerd product, verkeerde maat of defect zijn. Als u een artikel wilt ruilen, neem dan contact met ons op via support@vorr.nl.


HERBEVESTIGINGSKOSTEN
Wij rekenen geen herbevoorradingskosten bij retourzendingen.


TERUGBETALINGEN
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.


Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.


Terugbetalingsperiode:

Het duurt 5-7 werkdagen voordat de klant een terugbetaling ontvangt. We storten het geld terug op de kaart van de klant na ontvangst van de goederen.

Houd er rekening mee dat we het geld onmiddellijk na ontvangst van de goederen terugstorten op de kaart van de klant. Toch heeft hun bank meestal 5 tot 7 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken en op de creditcardrekening van de klant te storten.


Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen. laat het ons weten via e-mail op support@vorr.nl.

VORR

E-mail: support@vorr.nl

Voor al uw vragen kunt u eenvoudig contact met ons opnemen.
Ondersteuning: we zijn 24/7 beschikbaar