Veelgestelde vragen
BESTELLINGEN & VERZENDING
Hoe lang duurt de verzending?
We verwerken bestellingen binnen 1-2 werkdagen en verzenden vervolgens bestellingen naar Nederland en België.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling moet wijzigen?
Neem contact met ons op en vermeld uw ordernummer. We zullen uw bestelling annuleren zodat u een nieuwe kunt plaatsen.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?
Uw bestelling kan worden geannuleerd voordat deze is afgehandeld. Neem contact met ons op en geef uw ordernummer op.
Hoeveel bedraagt de verzendkosten?
Alle bestellingen zijn inclusief gratis verzending.
Wat moet ik doen als ik mijn adres moet wijzigen?
U kunt uw adres wijzigen voordat het wordt vervuld door contact met ons op te nemen. Geef uw bestelnummer en bijgewerkte verzendadres op.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Ga naar onze traceer pagina om zo uw bestelling te volgen.
RETOURNEREN & RUILEN
Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?
Houd rekening met 5-7 werkdagen voor uw terugbetaling.
Wat moet ik doen als mijn artikelen beschadigd of onjuist zijn?
Als je een beschadigd of onjuist artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op met een foto van de schade of het verkeerd verzonden product en je ordernummer.
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Neem contact met ons op en vermeld uw ordernummer. Zodra het retourpakket is verwerkt, wordt je betaling teruggestort. U kunt dan opnieuw bestellen wat u maar wilt.
BETALING
Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op Vorr® zijn inclusief BTW.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
U kunt gemakkelijk en veilig betalen via iDeal, Bancontact, Klarna, Creditcard.
Bij meer vragen neem gerust contact met ons op via support@vorr.nl